Reklama na samochodzie – dobry czy zły pomysł?

Reklama na samochodzie to stosunkowo nowa forma zabiegania o uwagę potencjalnego klienta. Oklejanie samochodów jest procesem stosunkowo łatwym i nie zabiera dużo czasu. Warto jednak pamiętać o tym, żeby oklejenie zlecić profesjonalnej firmie – przecież oklejony samochód ma być reklamą firmy, musi więc przyciągać wzrok, ale tylko w tym pozytywnym znaczeniu.

Oklejenie musi zostać wykonane perfekcyjnie.

b3

Czy oklejanie samochodów reklamami to skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów?

Z pewnością tak – gdy ktoś utknął w korku i znudzony rozgląda się wokół, oklejony samochód z pewnością przyciągnie jego wzrok. Co więcej, prawdopodobne jest, że osoba ta nieświadomie zapamięta treść reklamy lub utrwali jej się chociażby logo firmy – to wystarczy, by w razie potrzeby skorzystania z jakiejś usługi wytworzyło się w mózgu skojarzenie pomiędzy usługą a logo firmy widzianym na oklejonym samochodzie.

Nie bez znaczenia jest również fakt, że firma, która dzięki oklejeniu samochodów posiada flotę łatwych do rozpoznania pojazdów, wydaje się być dla ewentualnego klienta zdecydowanie bardziej wiarygodna i profesjonalna.